"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Svinaktigt kul ...

Kategori: Stämpling

... är det att använda de nya QK-diesen Sunshine! Jag skulle inte köpa dom, men efter att ha sett ett antal kort, miniböcker och LOs med bokstäver, solar och de andra vackra dekorationerna så kunde jag inte längre stå emot! Titta själva i Jennys och Maries bloggar får ni se!

Det första alstret blev ett grattiskort till Jenny Christina som hade fruntimmersnamnsdag i måndags. Detta kom jag på i söndags förmiddag, och eftersom brevlådan nere i byn töms 16.00 på söndagar blev det ett snabbt kort. Lite för snabbt kanske; hjärnan var tydligen inte inkopplad eftersom jag satte dit solen och solstrålarna efter att ha gnuggat fast grattishälsningen och jag dessutom inte hann scanna kortet. Det senare löste sig genom att Jennys mamma Chruss (som också heter Christina och fick ett aldeles eget kort!) scannade kortet åt mig. Tack Chruss! - Klockan 15.57 bromsade jag i alla fall in framför den gula lådan utanför ICA och Jenny fick sitt kort på den rätta dagen.

Jag har fler sommarkort på gång eftersom jag har köpt härliga, klatschiga sommarpapper från ScrapRoom  så QK Sunshine kommer attanvändas mer här innan sommaren är över!

Svinaktigt kul ...

Stämpel: Penny Black. Stämpeldyna: Archival Jet Black. Papper: Bazzill och Basic Grey. Gnuggisar: Making Memories.

KOMMENTARER:

  • Zarah säger:
    2006-07-27 | 12:13:16
    Bloggadress: http://zarischka.blogspot.com/

    Underbart och supersomrigt! Jag tycker att Sunshine är sååå härliga, man blir så glad av dem! Synd att man inte har nån QK ibland! *skrattar* Men NÅGOT måste man ha att tråna efter, annars blir livet så trist. :)

  • Ejris säger:
    2006-07-27 | 22:13:26
    Bloggadress: http://ejris.blogspot.com/

    hur underbart som helst gillar grisen så söt
    Kram

  • Elisabeth säger:
    2006-07-28 | 03:00:41
    Bloggadress: http://elisabeths-scrapblog.blogspot.com/

    Så söt gris!!!

    Kul att du oxå börjat blogga! Lägger till dig bland mina länkar!

  • Jenny säger:
    2006-07-29 | 09:52:54
    Bloggadress: http://jennysandberg.blogg.se

    Så läckert kort i dessa härliga färger och världens sötaste gris =)

  • AnnikaS säger:
    2006-07-29 | 10:50:08
    Bloggadress: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

    Nu har även jag hittat till din nya blogg! Du gör så mycket fina kort och använder så många roliga tekniker, så din blogg ligger absolut bland mina favoriter.

    Tack för titten!
    kram Annika

  • ninaerica säger:
    2006-07-30 | 10:31:21

    Hi hi, vilket underbart kort! Stämpeln är ju för härlig!

  • VeronikaP säger:
    2006-07-30 | 22:59:41
    Bloggadress: http://veronikap.blogg.se/

    Ett ritktigt härligt kort! Jag tycker att det känns skönt att även mina gurus missar att koppla in hjärnan ibland... :-)

    Jag har sett alla underbara verk med QK Sunshine... Jag behöver inte sunshine - jag behöver inte sunshine - jag behöver inte... - jag behöver...

Kommentera inlägget här: