"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Taggad!

Kategori: Stämpling

93354-120

Jag har blivit "taggad" av Jenny! Tack söta, rara du för alla vackra ord! Jag blev rent generad när jag läste dem - särskilt när de kommer från dig som behärskar både stämpling och scrapping till fulländning.

Så vem ska jag "tagga" då? Det naturligaste valet vore ju hon som lurade ner mig i stämpelträsket för ganska exakt 7 år sedan och som fortfarande inspirerar och entusiasmerar, men hon har undanbett sig sånt och det respekterar jag (även om du blev lite "halv-taggad" i alla fall nu Lisa!) .
Men en annan person som inspirerar med sina kunskaper om olika tekniker och med att kunna göra fantastiska kort av såväl söta som "artsy" stämplar är stämpelbästisen Chruss. Att hon dessutom har vrålkoll på olika stämpelföretag och både kan tipsa om nya läckerheter i stämpelvärlden och tala om varifrån en oidentifierad stämpel kommer gör henne inte mindre uppskattad!

Så - härmed är du "taggad" Chruss!

KOMMENTARER:

  • Chruss säger:
    2007-07-24 | 11:09:13
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se

    Hoppsansa! Vad glad jag blev - TACK Gunvor!
    Kram!

  • Agneta säger:
    2007-07-25 | 19:03:19
    Bloggadress: http://agge.blogg.se

    Nu kan du kika in i min blogg, för nu är utmaningen avklarad :)

Kommentera inlägget här: