"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Ett dopkort - och en efterlysning!

Kategori: Stämpling

Det ena ger ofta det andra. Det kort som jag gjorde för en avtackning överlämnades först till en person för textning, och den personen "behövde" ett dopkort. Så hon ringde mig som givetvis blev mycket smickrad och inte kunde säga nej. 
Egentligen är jag urdålig på att sälja mina egna kort - både marknadsföringen och vettet att ta betalt tryter - och jag  har så gott som aldrig kort liggandes (har inte riktigt tid eller tålamod  att göra kort "ifallutiatt" ...). Så när någon vill ha ett kort får jag helt enkelt sätta mig ner och göra ett. Som idag:

93354-219

Formatet är lite ovanlig kanske - 10 x 21 cm  - men det var kul som omväxling.

Efterlysning!
Visst är de små bebisskorna söta? Tyvärr har jag inte den stämpeln själv och jag har inte en aning om från vilket företag den kommer. Jag fick ett antal uppstämplade i samband med en motivswapp på gamla rubberstampsnacklistan för flera år sedan.  Och idag använde jag det sista av de motiven.
Om du som läser detta vet varifrån stämpeln kommer så skulle jag bli jätteglad för att få veta det. Och om du dessutom skulle äga stämpeln så skulle jag hemskt gärna vilja byta til mig fler uppstämplade motiv. Hör i så fall av dig till mig, endera i en kommentar här i bloggen eller i ett PM på ScrapRooms forum eller Stämpelsnacksforumet (jag heter gunvor på båda).


KOMMENTARER:

  • Pia säger:
    2008-04-28 | 21:52:15
    Bloggadress: http://engdam.blogspot.com

    vet inte vilken stämpel det är... men kortet var jättefint!

  • Ejris säger:
    2008-04-28 | 22:10:40
    Bloggadress: http://ejris.blogspot.com/

    vackert som bara du kan åh tyvärr kan ajg inte hjälpa dig med stäpeln
    kram

  • Eva-Lena säger:
    2008-05-03 | 07:58:57
    Bloggadress: http://www.evalena.blogg.se

    Fint kort Gunvor. Jag kommer lägga upp bilder från falkenberg, men inte på ett pardagar då jag inte har min egen data med ner hit. Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram

  • Sara - SaGam säger:
    2008-05-05 | 21:41:09
    Bloggadress: http://www.sagam.blogg.se

    jag har den! det var säkert från mig i en tidig babyswap! hör av dig!

Kommentera inlägget här: