"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

En award

Kategori: Diverse

... har jag fått av Chruss, Veronika och Caroline.




Tusen tack sötisar - jag blev verkligen jätteglad!

I äran ingår även uppdraget att skicka awarden vifdare till minst 7 personer, och det är inte det lättaste. Giveyvis vill jag skicka den tillbaka till Chruss, Veronika och Caroline, fast det kanske är fusk? Så jag skickar den dessutom till just dig som tittar in här och läser - oavsett om du lämnar kommentarer eller inte! För alla bloggar är unika och skrivs av människor som vill dela med sig av något till andra och det älskar jag er för!

KOMMENTARER:

  • Nelly säger:
    2008-09-05 | 15:10:08
    Bloggadress: http://martanelly.blogspot.com

    va kul! : ) jag kommer ofta in här o kikar även fast jag inte lämnar kommentar.



    vet du om det finns intresse av att ha någon typ av bloggträff/pysselträff där man bara pysslar en dag eller liknande? ofta verkar det vara större event över en helg eller liknande.



    jag är nämligen både intersserad av att gå på ngn typ av kravlös träff där man kan få tips o idéer av andra som gillar samma eller liknande saker.



    jag är även intresserad av att kunna anordna ngt sånt om det finns intresse o om ngn/ngr andra skulle kunna tänka sig att hjälpa till.



    vad tror du?



    : ) / mn

Kommentera inlägget här: