"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

En fransk award

Kategori: Diverse

... har hittat till min blogg!




Tack söta rara lenislenis och Louise - jag är både hedrad och glad (förutom senfärdig då ...)

Och här är reglerna/Et voici les règles:

1. Vinnaren får lägga ut loggon i sin blogg/. Le gagnant peut mettre le logo sur son blog.
2. Länka till den person son du fått awarden av/ Lien de la personne que vous avez reçu votre récompense.
3. Utse minst 5 andra bloggar/. Proposez la candidature d'au moins 5 autres blogs.
4. Innan du listar dina kandidater ange varför du valt ut dem/. Avant la liste des candidats donner une brève raison pour laquelle vous les choisissez
5. Länka till de utsedda bloggarna/ Mettre des liens de ces blogs sur le votre.
6. Lämna ett meddelande i de bloggar  du valt/ Laissez un message sur les blogs que vous avez nommés.

Det är alltid lika svårt att välja ut några bloggar bland alla de fantastiska, inspirerande bloggar som finns på nätet (det är därför jag alltid är senfärdig när det gäller att föra awards vidare), men här är mina val

1. Fanny - DT-kollega på Skapa Hobby och ooootroligt begåvad. Hon kan allt!
2. Jenny S - den mest fantastiska fotograf jag stött på, och scrappar fantastiska saker. Nu har hos dessutom designat stämplar
3. Maria - DT-kollega på ScrapRoom. Hon gör de vackraste LOs jag någonsin sett - de är konstverk och borde ramas in
4. Caroline - ännu en DT-kollega på ScrapRoom. Ingen skapar i färger som hon!
5. Miserywitchen - hennes kort gör mig andlös!

KOMMENTARER:

  • Caroline säger:
    2008-09-24 | 20:00:30
    Bloggadress: http://rundby.blogg.se/

    Tack snälla söta Gunvor!

  • Maria säger:
    2008-09-24 | 22:23:08
    Bloggadress: http://copyrightmaria.se

    Alla kramar till världens bästa Gunvor!!

  • Jenny säger:
    2008-09-25 | 19:39:36
    Bloggadress: http://www.jennysandberg.se

    Tack snälla för alla fina ord! Du har verkligen satt guldkant på min dag :)

    KRAMAR

  • Katarina säger:
    2008-09-26 | 01:12:51
    Bloggadress: http://kamadesign.blogspot.com/

    Hej Gunvor

    Jag har precis köpt ett par alcohol inks. Lite sent, haha, men det är inte förrän nu som jag har börjat se mig om efter andra tekniker.

    Hursomhelst så var du den jag tänkte på direkt, för jag kommer ihåg när du demostrerade dem på Helsingborgmässan för sisådär hundra år sen (har forfarande kvar plastbiten vi lekte med :)

    Jag missade nämligen att köpa den där "solution" vätskan. Vet du om man kan använda någonting annat istället? De i USA säger att man kan använda "rubbing alcohol" men vad är det här hemma? och var köper man det? Kanske slänga på en skvätt absolut med vinbärssmak, haha? Då luktar det ju gott också ;)

    Du får gärna svara när du får tid så jag kan leka mera. Dela gärna med dig av andra tips ang. alcohol inksen. Går det t.ex. att använda guld/silver spritpennor?

    Tack

    /Katarina

  • sofia eisenschmidt säger:
    2008-09-26 | 14:59:10
    Bloggadress: http://sofia85sblogg.blogspot.com

    Hej!



    Såg att du var moderator på scraprooms forum, har en lite fråga. har försökt att registrera mig men jag får inget mejl… vad ska jag göra? kan du lösa det på något sätt?? svårt med sånt här när man är typ dataanalfabet… :)



  • sofia eisenschmidt säger:
    2008-09-26 | 20:24:55
    Bloggadress: http://sofia85sblogg.blogspot.com

    tack snälla du för hjälpen, funkar bra nu att logga in.:)

  • Katarina säger:
    2008-09-27 | 01:31:54

    Tack för svar, här är min mailadress

    /Katarina

  • Natasha säger:
    2008-09-27 | 17:21:55
    Bloggadress: http://miserywitchen.blogg.se/

    TACK söta rara du!!!!

    Och tack för alla snälla kommentarer du alltid ger mig!

    Kram/Natasha

  • Linda säger:
    2008-09-28 | 10:21:27
    Bloggadress: http://www.muhrenssida.com

    Hej Gunvor!



    Jag har en liten fråga i min blogg som jag undrar om du har svaret på..det gäller tim holtz grejer och du är ju duktig på sånt...



    snälla titta över så jag kan få ett svar!



    Kram Linda



Kommentera inlägget här: