"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Vilken helg ...

Kategori: Diverse

... det var! Och det tog tid att landa. Det är redan tisdag, och två dygn sedan jag kom hem men jag känner mig fortfarande helt euforisk!

Jag talar förståss om Scrapeventet som gick av stapeln i Helsingborg och samlade drygt 100 deltagare som under två dagar kursade med både svenska och amerikanska kursledare. Jag har haft förmånen att få ingå i ScrapHouse-Helenas event-team och har varit med "bakom kulisserna" sedan vi började planeringen i höstas. Att få arbeta med Helena och de andra i teamet, se våra planer och idéer förverkligas och uppleva en fantastiskt kreativ helg är få förunnat och jag känner mig förtfarande "hög" av allt detta!

Naturligtvis glömde jag kameran hemma (jag är ju nybörjarfotograf och har inte lärt mig att den ska följa med överallt ...) men fantastiska Jenny (som fotograferar, scrappar och numera även designar stämplar) tog en massa bilder och tillät mig att använda några så att ni kan få se en liten glimt av den gångna helgen.

Först Lina "in action" i klassrummet:


Foto Jenny Sandberg

Och sedan två bilder från lördagskvällens crop-party:


Foto Jenny Sandberg


Foto Jenny Sandberg

Tack alla ni som var med på Eventet! Det var ni som gjorde det till den fantastiska händelse det var! Hoppas vi ses snart igen.

Själv hade jag fullt upp under helgen och pysslade inte ett dugg, men nu kliar det i stämpelfingrarna vill jag lova! Och kanske kommer Jennys nya stämplar (släpptes i samband med eventet) till användning ;)

KOMMENTARER:

  • Pia säger:
    2009-04-30 | 22:28:35
    Bloggadress: http://engdam.blogspot.com

    det verkar ha varit kul!!

  • Ejris säger:
    2009-05-04 | 19:32:25
    Bloggadress: http://ejris.blogspot.com/

    åh vad pysslingar=) synd det är en bit för en annan o fel tid då man e som fattigast=)



    kul o se bilder är det så man känner sig lite delaktig;) Nu ahr ajg använt stämplarna=) kort o till albumet=)



    KRMAS

  • Louise (vbg) säger:
    2009-05-10 | 18:37:54
    Bloggadress: http://louisevbg.blogg.se/

    Visst hade vi kul....har börjat spara för nästa år :) Kramiz

  • Sara - SaGam säger:
    2009-05-11 | 22:04:44
    Bloggadress: http://sagam.blogg.se/

    Åh, vad roligt att få se Gunvor. Visst är det härligt när det kliar i fingrarna efter att pyssla. Hoppas du tar dig tiden!

Kommentera inlägget här: