"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Semester!

Kategori: Stämpling

Ja från mitt "vanliga" jobb, inte från stämplandet och altrandet. Och eftersom vädret inte har varit det bästa för utomhusaktiviteter har jag passat på att mellan hundpromenaderna göra lite kort. I går kväll blev ett gäng "bra-att-ha-kort" klara. Jag fick lite pappersbitar över från dopkortet och använde dem tillsammans med en liten stämpel och några dekorationer till några kort i mindre format (10 x 10 cm):

Stämpel från Bildmålarna

Jag har börjat på nästa omgång "bra-att-ha-kort", så det kan nog bli fler inlägg framöver.

KOMMENTARER:

  • AnnikaS säger:
    2011-07-25 | 10:15:40
    Bloggadress: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

    Det är alltid skönt att ha en hög med "bra att ha kort" på lager. Detta var riktig sött!



    Jag har haft storstädning i mitt hobbyrum och nu har jag inspiration för att skapa. Får se om det blir en hög med kort här oxå efter att symaskinsöverdraget är färdigt.

    kram Annika

  • Annette säger:
    2011-07-25 | 12:37:54
    Bloggadress: http://Justnujusthar.wordpress.com

    Underbart kort! Älskar färgkombinationen och färgläggningen! Kul att se litet nytt här :) Kram

Kommentera inlägget här: