"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Minnet är bra men kort ...

Kategori: Stämpling

... ca 30 sekunder! Jag har ju alldeles glömt bort att visa upp den andra miniboken jag gjorde till Lennas swapp.  Den är på temat "Girls" och är gjord genom att ett 12 x 12 mönstrat papper (mönstrat på båda sidor) vikts i s k meandervikning. Idén fick jag från en Tim Holtz video på Youtube och han kallar den för "W-book".

På framsidan framgår temat:



Inuti finns ett antal fickor och tags (klicka på miniatyrerna så får du upp större bilder):









Och även baksidan dekorerades:



Hur tagsen ser ut framgår av bilden nedan:


Knapparna sydde jag fast på spetsen och sedan limmade jag fast alltihopa.

Jag vet inte varför bilderna fått en så blåton? Så såg det inte ut i kameran och Photoshop. - Jag ska se om jag kan åtgärda det senare.

Samtliga stämplar kommer från Hearts In Touch. Citatet har jag skrivit ut själv på skrivare.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: