"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Mycket snack och lite verkstad ...

Kategori: "Altrat"

... har det blivit hittills i sommar. Jag har jobbat stora delar av sommaren och gått på utbildning, och det har inte funnits så mycket tid för kreativa aktiviteter. Men den senaste utbildningsveckan hade jag lite pysselsaker med och bland annat kunde jag inte låta bli att "altra" den skrivbok som konferensgästerna får.
 
Tanken är att försöka komma igång med lite "art journaling"  - samla egna och andras tankar och samtidigt dekorera med det som finns till hands - och det lilla formatet på boken och de tomma, vita sidorna inuti kan nog vara en lagom utmaning för mig.
 
 Jag är för övrigt inte riktigt kompis med nya blogg.se :( Jag fattar t ex inte varför all text blir understruken? Och ännu mindre hur jag ska få bort det???  Om någon vet får ni gärna tala om det för mig. Annars överväger jag att byta bloggplats.

KOMMENTARER:

  • Margareta säger:
    2012-08-06 | 09:19:41
    Bloggadress: http://mormormargareta.blogg.se

    Vilken härlig bok - så vackert dekorerad!
    Har också problem med nya blogg.se - dock inte samma som du. :P Hoppas de får ordning på det snart!!
    Ha det bra!

  • Annette säger:
    2012-08-23 | 13:45:15
    Bloggadress: http://justnujusthar.wordpress.com

    Jag antar att din skrivbok var den finaste bland konferensgästerna :) Kram

  • Agneta säger:
    2012-09-09 | 21:19:55
    Bloggadress: http://agge.blogg.se

    Jag hade oxå så, jag valde bara ett annat tema så funkade det. Det blev något när de gjorde om..... :)

Kommentera inlägget här: