"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

International Card Making Day

Kategori: Stämpling

... var det igår, den 6 oktober. På kvällskvisten blev det faktiskt ett par kort gjorda, av spillbitar och med några digistämplar (jag tror dom är från Kraftin' Kimmie) som inte krävde särskilt mycket färgläggning:
 
 
 
På båda korten finns det plats för lite text eller ytterligare dekorationer. Jag gör ofta så när jag gör "bra-att-ha-kort" som ännu inte har någon särskilt mottagare, då kan jag anpassa korten när det är dags för dom att åka iväg.
 
Nu hoppas jag dessutom att jag fått ordning på bloggen. Ända sedan någon uppdatering i somras har all text varit understruken. Inte särskilt kul, vare sig att läsa eller blogga när det ser ut så. Dessvärre har jag tappat alla länkar i högermarginalen på kuppen, men jag får väl börja om på nytt med dom :(
Men nu kanske det kommer lite fler inlägg framöver ;) Jag har en del halvfärdiga projekt liggande och några kort som jag inte kan visa än eftersom de var med i septembernumret av Inzpira.

KOMMENTARER:

  • Annette säger:
    2012-10-11 | 19:35:06
    Bloggadress: http://justnujusthar.wordpress.com

    Vilka fantastiska kort! Wow! Snygga färger och roliga motiv.

    Tack för din kommentar på min blogg, kram!

    Ps. nästa gång vi ses och inte har så bråttom får vi ta en fika, eller hur?

Kommentera inlägget här: