"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Några höstkort

Kategori: Stämpling

... petade jag ihop i helgen. Temat är fortfarande lite höstlikt (inte så konstigt med tanke på vädret):  
 
 
 
 
 
Korten är små - 10 x 10 cm - och jag har fortsatt att använda mig av spillbitar av papper. Även om jag är sugen på att köpa nya papper är det roligt - och lite utmanande - att använda lite av allt det man har liggande.
 
Stämplarna är digi-stämplar som jag fick efter att ha köpt tidningen "Simply cards and papercraft". Jag tror att de är designade av Kraftin' Kimmie.

KOMMENTARER:

  • pia säger:
    2012-10-22 | 07:07:00
    Bloggadress: http://engdam.blogspot.se

    Åh så fina kort!

  • Chruss säger:
    2012-10-22 | 10:12:54

    Läckert, gillar katten.....:-D

Kommentera inlägget här: