"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Andra CJS-alstret

Kategori: "Altrat"

Creative Jump Start (CJS) pågår hela januari, med en inspirationsvideo varje dag. De är verkligen helt underbara och jag hoppas hinna testa många tekniker framöver, inte bara under januari.
 
En av de saker som visades i en inspirationsvideo av Sharon Laakkonen var att täcka en tag med washi tape och använda som grund. Jag har haft ett par rullar washi tape i evigheter men inte använt en endaste centimeter eftersom jag inte vetat vad jag skulle använda det till. Blan annat fäste ju tapen så himla dåligt ...  Men nu tog jag fram den ena rullen, tejpade en tag och sedan fortsatte det av bara farten med distresser, annat bläck och stämplar. Resultatet blev detta:
 
 
Stämplarna kommer från Stampers Anonymous. Ordet "hope" är en självhäftande dekoration som jag hittade i gömmorna.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: