"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Dags för Creative Jumpstart!

Kategori: Mixed media

Januari är nog årets bästa månad! Då ordnar Nathalie Kalbach Creative Jumpstart, ett månadslångt mixed media-event on-line med nya kurser med olika konstnärer varje dag. Jag har deltagit minst sex år i rad  (det kan vara sju, ja är lite osäker) och kunde givetvis inte låta bli att anmäla mig i år också.
 
Årets tema är "home". Nu kom jag lite efter redan från början (bl a på grund av strömavbrott i 2 dygn efter en storm) men jag har i alla fall tittat ikapp på lektionerna och har hunnit inspireras till ett färdigt alster. Inspirationen till detta var en video med Birgit Koopsen.
 
 
Bakgrunden var jätterolig att göra, så jag kommer nog att plocka fram lite kortbaser och gra några stycken för framtida bruk.
 

KOMMENTARER:

  • Chruss säger:
    2019-01-12 | 17:27:03
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se

    Åh, vad fint!! Djurvän som man är så är hon finast men hela uppslaget var ju sååå läckert!!!

Kommentera inlägget här: