Ett foto om dagen

Förra årets utmaning (365 foton) gick jag ju inte i land med. Men det bidrog ändå till att utveckla mitt fotograferande och till att alltid ha minst en kamera med mig varje dag. För 2012 har jag därför bestämt mig för att utmana mig själv att ta ett foto om dagen, men inte utifrån olika teman utan fr att dokumentera något just den dagen och just där jag befann mig då. I slutändan hoppas jag dessutom också kunna skapa ett minialbum med ett foto från varje månad och lite noteringar.

Here goes!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag körde det för 2011, men byter för 2012..... tror jag..... vanan sitter i att ta ett foto om dagen....



Men nu är jag inne på fototriss.

2012-01-04 @ 21:05:43
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0