"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Två kort

Kategori: Stämpling

Det blir sena kvällar i värmeböljan. Värmen dröjer sig kvar långt in på kvällen och att gå och lägga sig i ett kvalmigt sovrum är ingen idé. I går kväll väntade jag ut värmen, och medans korsdrag från i stort sett alla fönster och dörrar i lägenheten sänkte inomhustemperaturen passade jag på att inventera lagret av spraymister och -färger ifall det skulle behöva kompletteras.Och plötsligt var jag igång med att spraya lite bakgrunder, så jag plockade fram lte stämplar också. I dag har jag gjort färdigt två stycken kort av det jag sprayade och stämplade igårkväll:
 
De tre panelerna är monterade med distanstejp för att få lite djup-effekt på kortet.
 
 
Fjärilarna (från Making Memories) är monterade med 3D-kuddar.
 
Sprayerna jag använde är från Dylusions, och kanterna på alla panelerna är infärgade med Distressdynor. Dessvärre minns jag inte varifrån ögon-stämpeln kommer, men vet du som läser det får du gärna lämna en kommentar och tala om det.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: