Välkommen in i min fotoblogg!

 

 

Ett av mina intressen är att fotografera. Jag började 2008 efter att ha fått en Nikon systemkamera i 50-årspresent. Numera har jag alltid endera den eller en något mindre Canon kompaktkamera med mig vart jag går, och jag utmanar mig själv att testa nya saker hela tiden.

Inför 2011 har jag sökt efter en utmaning, och hittade på så sätt 365 Foto 2011. För att inte få en salig röra i min stämpelblogg startar jag i stället den här "underbloggen"  där jag kommer att blogga om fotografering och visa mina bilder.

Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Louise (vbg)

Kul att se att du antog utmaningen...i år skall jag fixa det. Kramiz

2010-12-30 @ 17:01:42
URL: http://louisevbg.blogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0