Fotosöndag: tema rosa

För ett tag sedan upptäckte jag fotoutmaningen Fotosöndag, där ett gemensamt tema varje vecka utmanar kreativiteten i fotograferandet. Dessutom får man massor av inspiration av att på söndagen få se hur andra har valt att visa på samma tema. Bilderna laddas upp på Flickr men jag tänkte även ladda upp dom här i bloggen. 
Egentligen började jag för ett par veckor sedan men jag har inte fått ordning på Flick-kontot m m förrän nu, så min officiella start var nu.
 
Veckans tema var rosa. I fredags morse hittade jag ett rosa klotter vid Danderyds sjukhus, och jag tyckte att det rosa stod sig så vackert mot det gråa i betongen och metallen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0