"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Wednesday Stamper Challenge: Halloween

Kategori: Stämpling

Efter ett tips i en tysk blogg hittade jag till Wednesday Stamper, där det varje onsdag (därav namnet!) läggs ut en utmaning för stämplare. Veckans tema är förståss Halloween, och även om jag inte är någon Halloween-firare så kunde jag ju inte låta bli att anta utmaningen. Här är alltså mitt bidrag till veckans utmaning:

Wednesdaystamper Challenge: Halloween

After a tip on a German blogg I found my way to  Wednesday Stamper where a new challenge for stamp artists is announced every Wednesday (thus the name!). This week's theme is - naturally - Halloween, and even though I do not celebrate Halloween I couldn't resist this challenge. So, here is my contribution to this week's challenge.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: