"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Mina favoriter 2011

Kategori: Stämpling

Stämpel-/pysselåret 2011 har varit lite mindre produktivt än tidigare år. Av olika anledningar hade jag svårt med kreativiteten och motivationen och jag valde dessutom att kliva av mina DT-uppdrag eftersom jag inte tyckte att jag gjorde ett bra jobb.

Men några alster har det blivit under året och detta är mina 10 favoriter (förutom nyårskortet som jag är himla nöjd med men som jag precis har publicerat) av de saker jag skapade under 2011 utan någon inbördes rangordning:



Dopkortet till sötaste Felix.



Ett av julkorten.



Ett bokmärke. Jag gjorde ganska många ett tag ...



Ett kort med samma stämpel som bokmärket.



Födelsedagskortet till en av mina bästa vänner som klev över 50-strecket.



Kort till en arbetskamrat som gick i avtalspension.



Ett Husmus-kort



En minibok till en swap.



Ett sommarkort med egengjort bakgrund



Och ytterligare en minibok.

Gott Nytt kreativt 2012 önskar jag alla pysselvänner!

KOMMENTARER:

  • lenislenis säger:
    2012-01-01 | 04:00:07
    Bloggadress: http://lenislenis.blogg.se/

    Många fina kort du gjort, förstås :)

    Favorit hos mig? Svårt... men Sommar-kortet och You Rock-kortet gillar jag nog bäst!

    Hoppas att Du hittar tillbaka till kreativiteten detta år. Det är avslappnande att få sätta sig med sina pysselgrejjer :)

    Gott Nytt År!

  • Gurkiss säger:
    2012-01-15 | 12:30:48
    Bloggadress: http://gurkiss.com/scrapbooking

    Verkligen en massa fint :)



    Ha de gott.

    Kram Gurkiss

Kommentera inlägget här: