"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Testat och kladdat

Kategori: Stämpling

Mitt senaste alster La Mer-albumet (som fortfarande inte är riktigt klart) var så långt utanför min "comfort zone" man kan komma, med alla blommor och dekorationer och organiserat konstruerande av insidorna. Därför var det ganska befriande att testa och kladda lite som omväxling. 
 
Jag har på några ställen på nätet sett fingermålade cirklar av olika slag, och tyckte att det verkade kul. Dessutom råkade jag ha några av Nat Kalbachs stämplar liggande framme. Kombinationen gjorde att mina cirklar blev större och lite annorlunda än dem jag sett, men jag gillar dem i alla fall. 
 
 
Jag målade och stämplade med akrylfärg på sidor ur en gammal juridikbok och en gammal upplaga av SAOL.
 
Vad jag ska använda detta till vet jag onte riktigt ännu, det kan bli dekorationer till ett kort eller en art journal-sida, eller kanske till en tag? 
 

KOMMENTARER:

  • Ingela säger:
    2014-05-31 | 08:27:13

    Så fint och spännande!

  • Chruss säger:
    2014-05-31 | 11:53:19
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se

    Så läckert, vilka färgkombos!

Kommentera inlägget här: