"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

KoMa 2017

Kategori: Diverse

Förra helgen tillbringade jag på KoMa på Strömsholms vandrarhem utanför Kolbäck. En hel helg fylld med mys, pyssel, prat och skratt tillsammans med drygt 20 andra "pysselnördar"! Snacka om "egen-tid" som många pratar om så mycket! Det stämplades, målades, scrappades, pärlades och stickades runt pysselborden och jag sög åt mig massor av inspiration!
 
Som alltid på såna här träffar får jag inte särskilt mycket gjort själv, men några saker blev det i alla fall:
 
Till en tävling gjorde jag det här pås-albumet:
 
 
 
De orangemönstrade papperena har jag gjort själv med akrylfärg och en stencil.
 
Jag hann också gjora 3 sidor/kort till min 30-dagars mini art journal:
 
 
 
 
Jag har gjort samtliga bakgrunder själv. Motiven är målade med Distress-pennor.
 
 
Jag längtar redan till nästa års KoMa!
 

KOMMENTARER:

  • Chruss säger:
    2017-04-02 | 21:16:40
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se

    Den där påsen! Du bara satt där åsså tjoff tjoff satt den perfekt!

  • Cicci säger:
    2017-04-06 | 20:22:58

    Jösses så bra din påse blev! Å det där blåa kortet, pang! Rakt in i själen!
    Du har så himla härlig stil, inte lik nån annan!

Kommentera inlägget här: