"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Ett födelsedagskort

Kategori: Stämpling

I måndags fyllde stämpelbästisen Chruss  jämna år, så jag tog en paus i mixed media-projektet för att göra ett kort till henne. Eftersom kortet kom fram i tid kan jag nu visa upp det.
 
Mixed media-inspirationen fanns tydligen kvar i huvudet, så jag gjorde en egen bakgrund med akrylfärger och stencils, och sedan stämplade jag på den med svart archival-dyna.  Jag stämplade också en collagestämpel med fjärilar, färglade och klippte ut fjärilarna och använde de små som dekorationer och den stora som vingar till ett barnfoto. . Citatet skrev jag ut med min Dymo, klippte isär och klistrade fast på kortet.
 
 

KOMMENTARER:

  • Chruss säger:
    2018-08-10 | 08:38:37

    Underbart kort-än en gång TACK!💐

Kommentera inlägget här: