"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Utmanad!

Kategori: Diverse

Jag upptäckte tidigare idag att jag blivit utmanad i Fannys blogg. Jag har ju svårt att motstå sånt så här är mina svar:


1. Gör du kort eller scrappar?
Jag stämplar! Det blir en hel del kort men det blir också annat eftersom jag "altrar" saker och håller på med s k mixed media. Man kan stämpla på nästan allt!
Scrappar gör jag däremot inte. Så de'!

2. Favorit färg som du gärna använder?
Jordfärgerna! D v s murriga nyanser av brunt, grönt, rött och gult. Och på senare tid även en hel del blått (fast gärna i kombination med någon jordfärg)

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Brads!

4. Vilket är ditt bästa köp?
Min första stämpel ;)

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Mönstersaxar! Jag har givit bort alla utom en.

6. Vad för motiv stämplar du helst?
Collage och "vintage".

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Jag köper alla nummer av Craft Stamper. Sen blir det ett och annat lösnummer av olika  Somerset-tidskrifter. Men någon riktigt, riktigt bra tidning för min typ av stämpling finns egentligen inte längre. Tidigare prenumererade jag först på en holländsk tidning, och när den las ner började jag prenumerera på Simply Stmaping som så småningom las ner den med ...

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Åh,  det är många - ingen nämnd och ingen glömd.

9. Vad inspireras du av?
Allt och ingenting! Ett citat, en bit av en sångtext, en vacker bild i en tidning, eller någon annans vackra alster.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för - vad skulle du köpa då?
Stämplar, stämplar och ännu mera stämplar! Jag har nästan inga alls - nähäää då! Fast jag skulle nog avsätta någon hundralapp av de 1000 till papper också ...

Nu utmanar jag Chruss, Ejris, Pia och Eva F att svara på samma frågor!

KOMMENTARER:

  • Ejris säger:
    2008-03-14 | 17:54:45
    Bloggadress: http://ejris.blogspot.com/

    utmaningen fixad o klar=)

  • Chruss säger:
    2008-03-14 | 18:10:34
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se/

    Antagen!

  • Eva-Lena säger:
    2008-03-14 | 23:19:32
    Bloggadress: http://www.evalena.blogg.se

    Kul att du svarat på frågorna. Dom kommer från mig från början. Kul att se att dom vandrar runt.
    Trevlig helg
    Kram

Kommentera inlägget här: