"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Award - och en utlottning

Kategori: Diverse



Jag har fått en award av ett par underbara pysselvänner - Ejris och Maria. Tusen tack tjejer - gissa om det värmde och uppmuntrade när jag behövde det som bäst!

Detta är "kriterierna" för denna award:
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Utmärkelsen ska spridas vidare  till 8 andra bloggare, men vad jag har sett när jag surfat runt så är det redan många som fått den, så jag väljer att ge den till just dig som läser detta! Kopiera in den i din blogg du med - det är du värd!

Eftersom det varit tunt med skapande som jag kan visa upp tänkte jag i stället ha en liten utlottning den här gången. Jag fick ett clearstamps-set i julklapp av en stämpelkompis i Australien.



Ett helt underbart set  med massor av bebis- och graviditetsrelaterade stämplar men inte riktigt mitt stuk. Så då tycker jag det är roligare om dom får flytta någonstans där de verkligen blir använda, på kort eller LOs.

Känner du att det här setet är något för dig så lämna en kommentar till det här inlägget (berätta vad du tänker använda stämplarna till) senast fredagen den 23 januari kl 23.59. Jag drar en vinnare bland de som lämnat en kommentar nästa helg (är borta större delen av nästa vecka så därför blir det lång tävlingstid).

KOMMENTARER:

  • Ejris säger:
    2009-01-17 | 21:21:10
    Bloggadress: http://ejris.blogspot.com/

    måste ju bara prova på turen nu.

    Motivering:Jag ahr nyss blivit faster till en tjej och håller på göra ett album nått kul som stämplar fattas. är faster till 2 till småbarn en som är 6mån som döps sista jan, o har inte så många stämplar med bebbe saker som kan passa



    KRAM

  • Pia säger:
    2009-01-18 | 09:59:37
    Bloggadress: http://engdam.blogspot.com

    Åh vilkelt mysigt litet set. Det närmaste jag skulle använt det till är till en av grannarna här på gatan som väntar tvillingar när som....

  • Lilla katt säger:
    2009-01-18 | 10:39:59
    Bloggadress: http://giiisen.blogspot.com

    Oj så söta!

    Jag skulle andvända de till att göra ett riktigt fint genomarbetat kort till min moster som ska få sitt första barn i Februari!

  • Hegu säger:
    2009-01-19 | 15:22:02
    Bloggadress: http://helenspyssel.blogg.se/

    Jag tar gärna en lott...stämplarna verkar vara precis vad jag kommer att behöva! Jag har ju äntligen lyckats bli gravid igen...efter mycket kämpande!:D



    Kram på dig!

    Helen

  • johanna säger:
    2009-01-20 | 16:07:51
    Bloggadress: http://jojos-scrapbooking-and-more.blogspot.com/

    yes, dom är ju jätte fina, jag ska göra barn-foto-pärma till mina barn och sen har jag 2 kompisar som är gravid... den skulle kommer mycket väl till användning.

    fina saker gör du ocksa.

    johanna

  • Camilla säger:
    2009-01-22 | 22:23:02
    Bloggadress: http://bymillan.bloggagratis.se

    Hej. Vad roligt att du lottar ut just detta. Vi har släkt och bekanta som ska få barn i vår. 5 st än så länge som vi vet den första om 3 veckor. Jag har varit på jakt efter stämplar med bebis motiv!! För jag vill ju så klart göra ett fint kort till alla de nya bebisarna och deras familjer. En liten andledning till att få hälsa på dem och få känna lite på de små liven! Jag skulle verkligen bli jätte glad för detta stämpelset!!!

    HOPPAS HOPPAS

    Ha det jätte bra och Tack för all inspiration du ger!

    Kram

  • lenislenis säger:
    2009-01-24 | 12:12:07
    Bloggadress: http://lenislenis.blogg.se/

    Det kommer bli ett par (åtminstone) barnkort här i vår (bl a en jobbarkompis) så givetvis skulle stämplarna komma till nytta där!

Kommentera inlägget här: