"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Första sidan i pärmen

Kategori: Diverse

Nu har jag skapat försättsbladet i min Project Life-pärm! Det blev mest återanvändning av saker jag redan hade - framsidan av ett nyårskort som blev över och en sida från ett journalingpad. Det är bara den lilla kameran och ordet "år" som kommer från materialet som jag köpte tillsammans med sn@p-pärmen från Scrap-Perras (och där "år" är delar av månadsnamnet "april").
 
 
Eftersom jag tänkt göra ett uppslag per månad (i vissa fall med några extra "inserts") har jag goda förhoppningar om att vara ikapp innan året är slut. Fotona för januari och februari är utvalda och ska bara printas ut innan jag kan fortsätta med "plastficke-scrappandet".

KOMMENTARER:

  • Chruss säger:
    2013-05-18 | 16:57:59
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se

    Snyggt - ska bli spännande att följa!

Kommentera inlägget här: