"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Årets första julkort!

Kategori: Stämpling

Japp! Ovanligt tidigt för att vara jag (jag brukar börja när sista datum för att posta med rabattfrimärken passerats) men jämfört med många andra stämplare och scrappare i min omgivning så är det väldigt sent. Men nu är den första omgången kort klar!
 
Jag gör ju oftast korta serier med likadana kort - vanligen 4 - 5 st och max 10 likadana kort - och till den första dammade jag av en gammal skuggstämpel (poppis i stämpelvärlden för sådär 15 år sedan), maskade lite, stämplade och duttade med vit penna för att få ett litet snöfall. Resultatet blev så här:
 
 
Stämplar: Hampon Art Stamps, My Paper World
 
Nästa omgång är på gång, och jag tror jag kan lova att den blir lite färggladare!
Kommentera inlägget här: