"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Media och metall

Kategori: Stämpling

... är september månads tema i Creativica-bloggen
 
Så jag tog en sida ur en bok (mitt favorit-medium), hittade en steampunk-ros i metallfolie i gömmorna och kompletterade med en stämpel från OctoberStamps (tyvärr nedlagt) som jag färglade med Distress Markers och resultatet blev detta:
 
 
September är för övrigt den sista månaden för Creativca-bloggen, sen läggs den ner. Det känns lite sorgligt, både rent egoistiskt (det var ett roligt DT-uppdrag) och inspirationsmässigt eftersom jag har hämtat så mycket sådan ur den bloggen i många år. Men jag har full förståelse för Kada, som ska både plugga och jobba i höst, och när vipratade om framtiden var vi helt eniga i DT-gänget: utan Kada ingen Creativica-blogg. - Så passa på att inspireras den tid som den finns kvar!
 
 
Kommentera inlägget här: