"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Förenat nytta med nöje ...

Kategori: Mixed media

... har jag gjort i mitt senaste pysselprojekt.
 
Sedan jobbet  flyttade tillbaka till aktivitetsanpassade lokaler utan personliga arbetsplatser får jag släpa omkring på en väska med dator, papper och annat jag behöver dagligen. För att kunna inkorporera en anteckningsbok i mitt midorisystem/min bullet journal har jag gått upp en storlek och nyligen köpte jag omslag och två "inserts"  ur Dyalog-systemet från Dylusions med Dyan Reaveleys underbara illustrationer. Jag valde dock att komplettera med två lite tjockare Moleskin cahierhäften, trots att jag fick skära av dem så att de skulle passa ihop med den andra häftena på bredden. Moleskinhäftena var ju emellertid enfärgade så när jag fick lite pysseltid häromsistens valde jag att dekorera dem med distresser, akrylfärg och stämplar och stenciler. 
 
Så här blev resultatet:
 
Stämplar från Ranger/Dylusions
 
Ramarna ritade och målade jag själv i "Dyane-stil".
 
Jag är ritigt nöjd med resultatet och framför allt med att från och med nu ha med mig kalender, att-göra-listor och anteckningsbok i ett och samma fodral.
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: