"May the ink be with you!"

Mest om stämplar, bläck och papper.

Ett kort ...

Kategori: Stämpling

... var det första jag skapade efter ett ganska långt pysseluppehåll.
 
Sedan i mars har inspirationen varit noll och jag har haft svårt att göra något kreativt. I början av sommaren fick jag för mig att det kanske delvis berodde på en rörig och stökig pysselplats så för någon vecka sedan började jag röja, sortera och kasta. Sånt som jag använder ofta/vill ha till hands har fått flytta in i ett par tömda köksskåp och i ett par IKEA-lådor ihuserar numera påbörjade projekt som jag vill avsluta i ziplock-påsar. När "stöket" var borta kändes det roligt att göra något, och det första jag gjorde var ett födelsedagskort till min stämpelbästis Chruss som fyllde år för några dar sedan. Inget märkvärdigt, bara en kantstämpel, en dies och lite färgpennor - och vips hade jag ett CAS (clean and simple) kort. Och eftersom det har kommit fram till mottagaren kan jag nu också visa upp det:
 
Stämpel: Carabelle Studio
Dies: Lawn Fawn
 
 

KOMMENTARER:

  • Christina säger:
    2019-08-11 | 18:34:07
    Bloggadress: http://chruss.blogg.se

    Det var helt underbart och i min smak!
    TACK!

Kommentera inlägget här: